Po czym poznać nowoczesne strony internetowe

Hermes Wynajem autokarów przewozy autokarowe w kraju i za granice
Wynajem autokarów wycieczkowych – Organizujemy wycieczkę szkolną
15 listopada, 2018
Szukamy dobrego dentysty, na co zwrócić uwagę
29 stycznia, 2019

Po czym poznać nowoczesne strony internetowe

Strony WWW - Tworzenie stron i sklepow internetowych

Strony WWW - Tworzenie stron i sklepow internetowych

Dzisiejsze dni to nieprzerwany rozrost cywilizacji konsumpcjonizmu. Ludzie robią zakupy, cały czas i łakną mieć coraz więcej. Nic nie wskazuje na to, żeby ta tendencja się odwróciła. Nabywanie wytwornych artykułów to jedno, lecz pozostają przecież jeszcze środki czystości, coś do jedzenia – w skrócie – to, co jest nam konieczne do egzystencji. Gros osób sprowadza swoje życie do ciągłego zabiegania i dzięki temu, nie ma nawet czasu pójść do sklepu. Receptą może okazać się sklep internetowy – który może przynieść okazałe dochody.
Sklep internetowy – czemu się opłaca i jak go stworzyć?

Z pewnością kojarzymy dużo modelowych osób, nie mających chwili wytchnienia. Zakupy załatwiają w hipermarkecie dwa razy w miesiącu, by przyoszczędzić sobie ciągłego chodzenia po potrzebne produkty. Teraz część sklepów poszła krok dalej i gwarantują takowym dostarczenie towarów do domu.

Przeanalizowana już kwestia dotyczy głównie jednostek zalatanych, przebywających godzinami w miejscu pracy. Robi im się źle, jak należy udać się na świąteczny shoping. Tacy ludzie chętnie sięgają wówczas po e-sklep oraz hurtowo kupują prezenty dla bliskich. Co za tym idzie – stają się oni naszą grupą docelową, jak widać na załączonym obrazku – bardzo szeroką.

Nakreśliliśmy już najważniejszy cel stworzenia e-sklepu, teraz należy przekalkulować jak ów sklep ma wyglądać. Nie możemy rzucać się na zbyt głęboką wodę. Jeżeli sklep internetowy ma Wam przynieść zauważalne korzyści, w takiej sytuacji startujemy od tak zwanej analizy SWOT. Zbadanie silnych i gorszych stron, szans i pułapek to totalna podstawa. Obejmuje to kwestię tak naszego nowopowstałego sklepu, jak i otoczenia konkurencyjnego. Musimy przeanalizować jakie liczby generują, i jak możemy się spośród nich wyróżnić.

Krok następny to wybranie grupy docelowej. Będzie to sprawa bardzo indywidualna. Powołany przez nas sklep online może być dostosowany do Konsumenta wszechstronnego, który zyska możliwość wyboru spośród wielu typów towarów, lecz też np. zapraszać do siebie po pierwsze kobiety, ze względu na przewagę kosmetyków. W tym przypadku najważniejszy jest Twój plan biznesowy. Uczciwie rozpatrzcie, czy dotarcie do Klientów z całej Polski lub za granicę jest możliwe z dostępnym budżetem. Może tak się zdarzyć, iż będziesz musiał na początek zawęzić działalność do jednego miasta lub województwa.

Trzeba mieć świadomość, że otwarcie sklepu internetowego wiąże się bezpośrednio z działalnością gospodarczą. Konieczne będzie podjęcie któregoś z tych działań:

Jeżeli otwierasz nową firmę, koniecznie trzeba zewidencjonować działalność gospodarczą – zrobić wpis w Krajowym Rejestrze Sądowym albo do Ewidencji Działalności Gospodarczej, pozyskać REGON w Urzędzie Statystycznym, załatwić formalności w Urzędzie Skarbowym i ZUS-ie.

Jeżeli otworzyłeś firmę wcześniej, musisz tylko nanieść zmianę w swoim PKD (Polska klasyfikacja działalności), dodając tamże zapis o handlu w Internecie.

Bardzo ważna składowa dotyczy produktów. Gdy już namyślimy się czy nastawiamy się na coś wyspecjalizowanego, z ekskluzywnej działki, czy też towary uniwersalne, produkowane na dużą skalę, możemy się skupić na starannym dobraniu kolportera. Rzetelność, terminowość i bycie godnym zaufania, to być podstawa, na jaką należy zwrócić uwagę. Wiadomo, że czynnikiem kluczowym jest również uzyskana jakość w stosunku do wygenerowanych kosztów. Nie działa tutaj reguła, że taniej znaczy lepiej i na odwrót. Sprawa dostawcy załatwiona ? W tym momencie trzeba dopracować informacje dotyczące produktów. Co możemy dzięki temu zyskać ?

Wkraczamy w tym momencie w sferę promowania. Nie wystarczą nam opisy dostarczane przez producentów. Jeżeli chcemy jak najszybciej czerpać profity z inwestycji, to w takiej sytuacji powinniśmy postawić na unikalne opisy – przejrzyste dla Klientów, ale także przygotowane zgodnie z zasadami pod SEO, by dobrze nam znana wyszukiwarka Google wystawiła nam wysoką ocenę jakości. Jeśli powielimy treść z innej strony – wyszukiwarka oceni Was jako niezbyt atrakcyjnych i nie uzyskamy satysfakcjonującej pozycji w wynikach wyszukiwania. Opcje mamy dwie – albo redagujemy takie opisy samodzielnie lub też, co zalecamy, zatrudniamy do tego eksperta od SEO.

Sprawy związane z produktami już za nami – przyszła kolej na zapewnienie Klientom określonych systemów płatności. Do często spotykanych należą:

– System PayU
– PayPal
– Przelewy 24

Na pewno powinniśmy również dać Nabywcom możliwość płatności za pobraniem oraz z góry. Ważnym będzie, żeby formy płatności były właściwie zabezpieczone– szczególnie dobrym rozwiązaniem będzie tutaj szyfrowanie. Bezpieczeństwo transakcji z pewnoscią wpłynie pozytywnie na zaufanie Odbiorców.

Sklep internetowy – kwestie techniczne

Pomysł jest, konkurencja została zadbana, mamy naszkicowany plan działania i właściwie przygotowane do sprzedaży produkty? Czas na krótkie omówienie kwestii technicznych.

Kwestia oprogramowania może zdecydować o naszym sukcesie lub braku takowego. Polecamy nie robić tego na własną rękę, tylko posiłkować się wiedzą ekspertów. Niekiedy starczy choćby bezpłatny software, lecz w przypadku rozległej wizji lepiej przeznaczyć środki na full serwis, a nawet na indywidualne oprogramowanie.

Domena może być dostarczona wraz z oprogramowaniem, zawsze tak to działa. Jeśli tak nie będzie – wtenczas musimy ją wykupić. Łatwa do zapamiętania, prosta nazwa nawiązująca do oferty sklepu i taka, którą nasz Klient powtórzy później innym .

W dziedzinie hostingu najważniejszy będzie rozmiar serwera i dane dotyczące transferu – naszym zadaniem będzie dostosowanie hostingu do potrzeb naszego sklepu. Nie korzystajmy tutaj darmowych hostingów – mają one zbyt wiele restrykcji, co utrudni nam pracę.

Tworzenie stron